čtvrtek 23. února 2012

Vražedná pomsta

Autor: Suzanne Collins
Originální název: Catching Fire
Série: The Hunger Games
Díl: #2
Žánr: fiction, distopie
Nakladatelství: Scholastic Press
Počet stran: 391
Datum vydání (USA): 1. 9. 2009
Datun vydání (CZ): 2010

Nakladatelství: Fagment



Anotace (bux.cz): Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?


Datum četby: 3 dny, únor 2012


Kdo by to čekal, že si jednou oblíbím Katniss. Já teda ne, a doteť jsem v šoku. A doufám, že mě ve třetím dílu nijak zvlášť nepřekvapí. 
Po dočtení prvního dílu, jsem od té druhé moc nečekala. Ne, že by ten první díl, Aréna smtri, byl špatný, ale nijak obzvlášť mě to nechytlo. Líbilo se mi sice jak autorka dokázala vytvořit takový svět, ale nelíbilo se mi jaká byla hlavní hrdinka. A musím říct, že jsem udělala docela chybu, že jsem tehdy nezačala číst druhý díl.Tam se událi takové věci, že to teď to na mě nechalo efekt. Uff,... hlavně ten konec.
Ale dost už mých blábolení, rovnou k věci. Takže Katniss už není tak protivná jako v prvním dílu, Peeta je pořád ten milý hlučina, který by udělal všechno pro Katniss, Hurikán (uff,..) mě někdy svými činy vytáčel, ale nemám mu to za zlé, Haymitch pořád chlastá, ale už se dozvídáme i něco o jeho minulosti. A pak je tu jedna nová postava Finnick, kterého jsem si vážně oblíbila. Už jsem ale četla nějaké spilery k třetímu dílu a vůbec se mi nelíbí, jak dopadne. 
Knize dávám 5 hvězdiček, protože si to vážně zaslouží. A já teď jdu číst třetí díl. Už se nemůžu dočkat, :)
Smile

1 komentář:

  1. Tieto knihy sú veľmi obľúbené,chystám si ich tiež prečítať :)

    OdpovědětVymazat