středa 22. února 2012

The Hunger Games

Jak všichni tušíte, knižní série The Hunger Games bude zfilmovaná. První díl se dočká své premiéry už 23. března 2012. I když jsem z téhle knižní série četla teprve první díl (teďka čtu druhý, a zatím je to zajímavý), tak se mi velmi líbí autorči způsob psaní. Je fakt, že mi Katniss často leze krkem, ale co se dá dělat. 
Co se týče herců, myslím si, že vybrali "docela" dobře. Jennifer Lawrence jsem teprve viděla jenom jako Mistique ve filmu X-Men: First Class a docela se mi tam líbila. Co se týče hlavní hrdiny, myslí si, že vybravi nejlíp, jak jen to šlo. Joshe Hutchersonajsem viděla už v několika filmech a strašně se mi líbí. Není to ten typickej hezounek, ale to Peeta taky ne. No a Hurikána (bože, proč nemohli nechat původní jméno, nechápu) hraje Liam Hemsworth. No nevím, mě se moc nelíbí. Ani ve filmu Poslední píseň nějak extra nepředvedl svůj herecký talent, jetli nějaký má. Ale budiž,... Pro mě největším překvapením byl Cinna alias Lenny Kravitz. Já si ho vůbec nedokážu v tom filmu představit. A ještě k tomu jako Cinnu. Pro mě to bude asi pořád rocker. Are you wanna go my Wayyyyyy,:D


Smile

Žádné komentáře:

Okomentovat